آغاز سال نو با عیادت از جانبازان قهرمان؛ مسئولان منطقه آزاد ماکو در کنار ایثارگران

با فرا رسیدن بهار ۱۴۰۵ و آغاز سال نو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه جمعی از مسئولان، با حضور در منزل جانبازان سرافراز جنگ رمضان و دفاع مقدس، سال نو را به ایشان تبریک گفته و از رشادتها و فداکاریهایشان تجلیل کردند.
به گزارش خبرماکو، این دیدارها که با هدف ارج نهادن به مقام ایثارگران و پاسداشت حماسهآفرینیهای رزمندگان اسلام برگزار شد، فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و امام شهدا بود.
در این ملاقاتهای صمیمانه، مسئولان ضمن احوالپرسی و آرزوی سلامتی و طول عمر برای این مدافعان پرافتخار، پای صحبتهایشان نشستند و از نزدیک در جریان دغدغهها و مسائل خانوادههایشان قرار گرفتند.
حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدارها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسههای ماندگار جانبازان در دوران دفاع مقدس و جنگ رمضان، خدمت به ایثارگران، جانبازان و خانوادههای معظم شهدا را افتخاری بزرگ و وظیفهای همگانی دانست.
وی بر اهمیت تداوم حمایتهای مادی و معنوی از این قشر فداکار تأکید کرد و بیان داشت: امنیت و آسایش امروز میهن عزیزمان، مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگریهای جانبازان گرانقدر است و وظیفه همگان است که همواره قدردان تلاشهای بیشائبه ایشان باشیم.
برگزاری اینگونه دیدارها، گامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحکیم پیوند میان مسئولان و پیشکسوتان نظام اسلامی و همچنین تداوم بخشیدن به راه پرافتخار شهدا محسوب میشود.
این اقدامات نشاندهنده تعهد مسئولان به پاسداشت مقام رزمندگان و خانوادههای آنان و همچنین تلاش برای الگوسازی فرهنگ ایثار در جامعه است.










