نخستین نمایشگاه صنعت و معدن منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

محمدرضا عبدالرحیمی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این خصوص اظهار داشت: در این نمایشگاه ۴۸ شرکت داخلی و در رشته های مختلف صنعتی شرکت کرده اند.
وی افزود: همین طور صنایع معدنی و پشتیبان معدن که هشت شرکت از داخل خود منطقه و و ۴۰ شرکت داخلی از مراکز استانهای مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: برنامه ریزی شده که ۱۲ نمایشگاه مشابه نیز با هدف بازاریابی برای این محصولات و تولیدات داخلی منطقه آزاد و کشور و بازارهای منطقه ای برگزار شود .
منطقه آزاد ماکو به دلیل نزدیکی به بازارهای بین المللی و خارج از کشور و بهره گیری از مزیتهای منطقه آزاد در حوزه معافیتهای مالیاتی و گمرکی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان فرصتهای بسیار خوبی را فراهم کرده است .
این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه مندان است .











