تکریم یادگاران دوران دفاع مقدس در پلدشت

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از صبر و استقامت 2 خانواده جانباز دوران دفاع مقدس در شهرستان پلدشت تجلیل شد.
به گزارش خبرماکو، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین شهرستان پلدشت با حضور در منزل جناباز ۴۰ درصد قب الدین دلایی میلان و جانباز ۵۰ درصد اروج حسن علی پور از رشادتهای آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.
در این دیدارها سرهنگ موسی عطاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدشت جانبازان و خانوادههای آنها را اسوههای صبر استقامت یاد کرد و اظهار داشت: اگر رشادتهای شما عزیزان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس نبود ما امروز این امنیت و آرامش را نداشتیم.
به گزارش خبرماکو، اروج حسنعلیپور که ۵۰ درصد جانبازی دارد، در ۲۶ اردیبهشتماه ۱۳۶۵ به عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و تنها ۱۰ روز بعد، در ششم خردادماه همان سال در منطقه حاجعمران از ناحیه چشم چپ، فک و صورت مجروح شد.
قطبالدین دلایی میلان که از بسیجیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در سال ۱۳۶۴ به جبهههای نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در پانزدهم فروردینماه سال ۱۳۶۵ بر اثر برخورد ترکش نارنجک، مجروح و منجر به قطع دست راست وی شد که هر دو به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.











